خودکار- اتوماتیک زندان برنامه برنامه

خودکار- اتوماتیک: زندان برنامه برنامه زندانی خانواده علیخانی فرزندان خانواده احسان علیخانی مهمانان ماه عسل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل با برگزیت به اروپا پشت نمی کنیم / نخست وزیر انگلیس

‘ترزا می’ نخست وزیر انگلیس ضمن دفاع از برگزیت گفت: ما به اروپا پشت نخواهیم کرد و از افتخار عضویت در آن نیز صرف نظر نمی کنیم. موفقیت اتحادیه اروپا عمیقا در منافع

با برگزیت به اروپا پشت نمی کنیم / نخست وزیر انگلیس

نخست وزیر انگلیس: با برگزیت به اروپا پشت نمی کنیم

عبارات مهم : اروپا

‘ترزا می’ نخست وزیر انگلیس ضمن دفاع از برگزیت گفت: ما به اروپا پشت نخواهیم کرد و از افتخار عضویت در آن نیز صرف نظر نمی کنیم. موفقیت اتحادیه اروپا عمیقا در منافع ملی انگلیس است و ما حقوق شهروندان اتحادیه اروپا در کشورمان را تضمین می کنیم.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، نخست وزیر انگلیس روز جمعه در سخنانی در خصوص برگزیت در شهر فلورانس در شمال ایتالیا با اشاره به اینکه قصد دارد حقوق 600 هزار ایتالیایی مقیم انگلیس را بعد از برگزیت تضمین کند، افزود: می خواهم به تمام شهروندان ایتالیایی و اتحادیه اروپایی مقیم انگلیس بگویم که ما می خواهیم که در آنجا (انگلیس) بمانید، شما جهت ما ارزشمند هستید و ما از شما جهت مشارکتتان قدردانی می کنیم.

با برگزیت به اروپا پشت نمی کنیم / نخست وزیر انگلیس

وی گفت: انگلیس تصمیم به ترک اتحادیه اروپا گرفته است ولی می خواهد از اقتصاد تا مبارزه علیه تروریسم، تا اوضاع اضطراری پناهجویان، شریک کشورهای اروپایی بماند.

تراز می گفت: ما می خواهیم عالی ترین شریک اتحادیه اروپا باشیم. ما قصد ارایه گارانتی کامل حقوق شهروندان اتحادیه اروپا در انگلیس را داریم. انگلیس و اتحادیه اروپا می توانند بعد از برگزیت در ایجاد یک رابطه تازه خلاقیت نشان دهند. چشمان دنیا بر روی ما خیره شده است است.

‘ترزا می’ نخست وزیر انگلیس ضمن دفاع از برگزیت گفت: ما به اروپا پشت نخواهیم کرد و از افتخار عضویت در آن نیز صرف نظر نمی کنیم. موفقیت اتحادیه اروپا عمیقا در منافع

آنسا نوشت: به عقیده نخست وزیر انگلیس، وظیفه لندن و بروکسل پیداکردن یک توافق است و او نیز در این خصوص خوشبین است.

وی افزود: ما اتحادیه اروپا را ترک کردیم، ولی اروپا را رها نمی کنیم. انگلیس به هیچ وجه قصد ندارد اتحاد خود را با کشورهای قاره اروپا و همچنین تعهد یکسان جهت دموکراسی، حقوق بشر و دفاع و علیه تهدیدات بین المللی از جمله برنامه هسته ای کره شمالی رها کند.

وی با دفاع از گزینش دموکراتیک کشورش از طریق برگزاری همه پرسی در سال گذشته جهت برگزیت، گفت: ما به اروپا پشت نخواهیم کرد و از افتخار عضویت در آن نیز صرف نظر نمی کنیم. موفقیت اتحادیه اروپا عمیقا در منافع ملی انگلیس است.

با برگزیت به اروپا پشت نمی کنیم / نخست وزیر انگلیس

وی افزود: انگلیس یک عضو مفتخر خانواده کشورهای اروپایی هست. ایتالیا در خط اول اوضاع اضطراری پناهجویان واقع شده است است و انگلیس بطور فعال درحال همکاری هست.

واژه های کلیدی: اروپا | انگلیس | برگزیت | انگلیس | ایتالیا | ایتالیا | اتحادیه اروپا | نخست وزیر انگلیس


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار